Fesyen Paling Islamik Dari Bini Pemimpin UMNO





Inilah salah seorang antara bini pemimpin UMNO yang kononnya Islam, tapi bila tengok luaran sahaja dah cukup untuk menilai perempuan sebegini. Tak perlu pencacai UMNO nak pertahankan pemimpin begini baik jaga isteri masing-masing agar tak jadi seperti isteri YB Parlimen Kebinatangan ini.

6 comments:

INDRA QIRANA said...

huuuuuuu...kain berombai rombai tapi still macam tak cukup nk tutup badan..

A-I-B said...

Islamik sungguh!

***₦ᵰ₰ᵰϒᵰᶯɠ₣~~***™ said...

masyaALLAH...

Anonymous said...

apa yg nak pelik sgt... dah mmg bertuhankan benda...

Anonymous said...

tu pun ada hati dlm parlimen nak bercakap soal akhlak!!! pegi mampus la!!!

Anonymous said...

Astaghfirullahulazhim....org lelaki cukup tgok sekali je....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright @ 2008 Anak Sabak Melawan: Fesyen Paling Islamik Dari Bini Pemimpin UMNO | Original Template: Wordpress Themes | Modified By iEn | Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox | Top