Mesej ancaman bunuh, Saiful buat aduan polis


Mohd Saiful Bukhari Azlan telah membuat laporan polis berhubung mesej ancaman bunuh terhadapnya di laman peminat facebook Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Mohd Saiful membuat laporan polis itu di ibupejabat polis Sentul tengahari ini.

Menurut laporannya itu, Mohd Saiful berkata dia menerima satu emel yang tidak dikenali semalam, yang memaklumkan kepadanya mengenai mesej ancaman bunuh itu beserta salinan skrinnya.

Dia turut mengemukakan salinan skrin itu untuk rujukan polis.

Mohd Saiful kemudiannya bercakap dalam sidang akhbar dengan ditemani oleh peguamnya selepas membuat laporan polis itu.

"Ini adalah satu ancaman bunuh ke atas diri saya dan ini adalah suatu ancaman yg serius.
"Saya bimbangkan keselamatan diri saya dan keluarga," katanya.
(sumber: malaysiakini)

Sikit-sikit nak report polis ngko ingat kerajaan bayar gaji polis untuk penuhkan report ko kat balai polis ker....apsal ko tak report jer kat najib takpun rosmah....baru kena ugut sikit dah mengada-ngada nak report polis, nie aku nak ugut ko pulak.......aku nak suruh gay-gay kat KL nie liwat ko sampai merangkak, pergilaa report polis bodoh punye bdak .

2 comments:

atreyu strange said...

Semua kerana duit. Haihh...

Wan Mohd Asyraf said...

kelakar la ...
dia tu gay ke??apasal dia xmelawan masa anuar nak liwat dia..adakah dia merelakan dirinya dijamah oleh anuar..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright @ 2008 Anak Sabak Melawan: Mesej ancaman bunuh, Saiful buat aduan polis | Original Template: Wordpress Themes | Modified By iEn | Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox | Top