Hassan Ali Buat Road Show


Taklimat Isu Semasa & Dialog Bersama Dato' PJ Untuk Anjung Utara
(Sabak Bernam, Tanjung Karang Dan K. Selangor)

Tempat
Markaz Simpang 5, Sg Besar

Tarikh
4 Nov 2009 (8.30mlm)
Peserta AJK Kaw, AJK Pemuda, AJK Muslimat, AJK Caw, AJK MTD

Aku bukan nak memandai tapi memang PJ ada kuasa untuk memanggil taklimat atau dialog, tetapi mengikut pandangan akulah bukan masa yang sesuai untuk berbuat demikian ini kerana,
PJ dan AJK PAS Selangorkan sedang disiasat oleh Jawatankuasa Tatatertib PAS Pusat, macamana orang kena tuduh (OKT) boleh membuat kenyataan yang mungkin akan menganggu siasatan, aku yakin 100% tujuan taklimat dan dialog adalah untuk menerangkan kepada ahli PAS bahawa dirinya tak bersalah ini bermakna PJ cuba memperlekehkan bidang kuasa Jawatankuasa Tatatertib PAS Pusat, PJ cuba membersihkan dirinya dan menunjukkan pada ahli PAS yang dia tak bersalah. Kalau mengikut hukum alam selalunya orang yang tak bersalah takkan buat perkara sebegini tapi fikir-fikirkanlah

3 comments:

asas said...

cerita hasan ali ni buat aku teringat kat citer sarjan asan...ingat tak scenes masa hasan (p.ramlee) dan aziz (jin samsudin) kecik2...budak2 kampong ejek si hasan dengan ejekan berbunyi begini....

"asang pencecut, tak macam abang ajis"....
"asang pencecut, tak macam abang ajis"....
"asang pencecut, tak macam abang ajis"....

kehkehkeh....kelakor...

jadi saranan aku pada semua ahlu pas selangor yang sayangkan parti dan bencikan hipokrit cam asang ali ni...eloklah kita semua ejek dia tiap kali dia datang ke kawasan kita dalam program roadshow bodoh dia tu...

bukan pe...meluat tengok kat muka2 hipokrit ni...cakap atas pentas cam bagus je...tapi perangai dan cara keja cam sial...

oooiiiii asang ali...lu kalu jantan letak la jawatan...lu tau tak satu malaya benci kat muka lu lani...pegi lingkup sekali dengan kawan2 lu tu...!!!!

hari ni marila kita nobatkan bahawa asang ali,roslan sms,mat zin,osman sabran dan geng2 perasan yang lain merupakan penjahanam dan pengkhianat rakyat dan perjuangan pas di selangor...!!!

Sabaktrooper said...

Aku tak maula nak jatuhkan maruah dia sbb dia tu masih PJ tak baik nanti orang UMNO nampak diorang tepuk tangan, tapi sesiapa yang tak suka dia aku cadangkan kita boikot jer perjumpaan tanda protes kita kepada dia biar markaz tu takde orang yang ada cuma puak-puak dia jer. Pastu tangkap gambar dalam markaz yang takde orang tu bagi kat aku dapat aku masukkan dalam blog ni hehehehe

Anonymous said...

welcome to the club...

apepun...hassan ali bermasalah...
aku taknak cakap ape2...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright @ 2008 Anak Sabak Melawan: Hassan Ali Buat Road Show | Original Template: Wordpress Themes | Modified By iEn | Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox | Top