Salam


Salam kepada semua maaf pasal aku dah lama tak berblog kerana ade perkara aku tak dapat elakkan alamat blog akupun dah tukar kepada alamat yang baru, bukan aku taknak pakai alamat tu tetapi ada sedikit kontrovesi bila aku berblog membawa nama PAS. Jadi mulai hari ini dengan rasminya aku menukarkan nama blog ini kepada sabaktrooper.blogspot.com sempena nama tempat dimana aku tinggal iaitu Sabak Bernam.
Jadi aku taknak dikaitkan dengan mana-mana parti politik dari PR, aku tetap penyokong PR yang tegar musuh aku tetap UMNO dan BN tetapi jika PR ada silap aku akan tegur, UMNO dan BN lagilah kena maki tu wajib dari aku, akhir sekali aku rasmikan blog aku ini dengan tagline "TULISAN AKU HAK AKU"

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Copyright @ 2008 Anak Sabak Melawan: Salam | Original Template: Wordpress Themes | Modified By iEn | Resolution: 1024x768 | Best View: Firefox | Top